![Sandra Boss](/sites/default/files/styles/200x200px/public/images/kup_0.jpg?itok=h9G16QBr)
Sandra Boss
De lagde trommestikkerne og efterlod os mutters alene
»Der kom ikke noget skrig. Der var kun lyden af den store gong. Og stum smerte. Tilhørende tusinde og atter tusinde efterladte, før, nu og i fremtiden.«
Orglet er lydkunstens kreative motor
»De unge lydkunstnere får i disse dage meget mere klangfølsomhed frem med deres hjemmebyggede orgler i Koncertkirken, end mange musikere kan producere med en klavertangent.«
Humor i maven
»Lydenskabs portrætkoncert af komponisterne Birgitte Alsted og Sandra Boss var hamrende gennemtænkt og veludført – og samtidig fornøjelig og egentlig også bare rar at overvære.«
Gadgets og gafler
»Værkerne var fascinerende og sjove på nogenlunde samme måde, som når James Bond pludseligt fisker en fjollet, men uden tvivl højteknologisk gadget frem fra sin smokings inderlomme.«
Dadaismen ånder
»Atonalitet, luftighed, ombyggede og transportable rørorgler samt reallyde fra mennesker, maskiner og dyr har skabt kaninhullet til et eventyrland af hidtil uhørte lydeligheder.«
![Lyttelounge på Struer Tracks. © Jesper Lundager Struer Tracks. © Jesper Lundager](/sites/default/files/styles/h800x400px/public/images/Struer%20Tracks%20lyttelounge%2C%20foto%2C%20Jesper%20Lundager.jpg?h=19b1cdd7&itok=7L_QtjkH)
Stille dage i Struer
Lydkunstbiennalen i Struer har spektakulære locations og mindst et par værker, man gerne ville tage med sig hjem.